Jde to i bez grandslamů. Nišikori vydělává na reklamě víc než šampion Djokovič
Popularita Keie Nišikoriho je, zejména v jeho rodném Japonsku, skutečně ohromující. Každá z předních firem země vycházejícího slunce by chtěla, aby tento osmadvacetiletý tenista byl tváří právě jejich korporace. A tak není divu, že se Nišikori v tabulkách příjmů z reklam vyrovnává těm největším esům světového tenisu. Za poslední období dokonce předčil i Novaka Djokoviče!
Nišikori je v Japonsku jednou z hlavních celebrit. Jeho popularita je ohromující. To si uvědomuje i samotný tenista. „Mám to v Japonsku rád, ale nemohl bych tam být celý rok. Zbláznil bych se z toho,“ smál se Nišikori při jednom z rozhovorů.
Své popularity Nišikori využívá při vyjednávání o partnerství s různými světovými značkami. Osmadvacetiletý tenista je tak hlavní tváří firem jako jsou Japan Air nebo společnosti Asahi, pod kterou spadá také Plzeňský Prazdroj. Nišikoriho týmu se podařilo rovněž uzavřít lukrativní kontrakt s automobilkou Jaguar.
Není tak divu, že Nišikoriho příjmy z reklam za poslední období zaznamenaly výrazný nárůst. Aktuální světová dvanáctka si od května 2017 do května 2018 vydělala na reklamách 34,6 milionu dolarů!
Touto sumou se Nišikori řadí v tabulkách nejlépe placených sportovců v oblasti marketingu na 35. místo. Japonec dokonce předčil i Novaka Djokoviče, který za stejné období bral na reklamách „jen“ 23,5 milionu dolarů.
Nišikori, který stále čeká na premiérový grandslamový titul, tak pomalu šlape na paty také Rafaelu Nadalovi – 41,4 milionu $. Na prvním místě mezi tenisty je Švýcar Roger Federer – 77,2 milionu $.
Osmadvacetiletý Nišikori se na začátku této sezoně vracel po vážném zranění zápěstí. Japonský reprezentant se dostává znovu do světové formy. Na právě skončeném US Open dokráčel až do semifinále, ve kterém podlehl pozdějšímu vítězi Novaku Djokovičovi.
Zobrazit příspěvek na InstagramuVery proud of today’s match. Was a huge battle! Go ??! ? www.keisapp.com