Když hvězdy točí. České tenistky se proměnily v herečky
Tlumená světla, přítmí podzemního baru v centru Prahy a hvězdné české tenistky. Ty se sešly den před odjezdem fedcupového výběru do Ostravy v pražském Buddha Baru. Ještě před přípravou na 1. kolo týmové soutěže proti Španělsku se některé členky týmu obhajující triumf z Fed Cupu staly hlavními postavami promo spotu pro květnový turnaj J&T Banka Prague Open. Tenisové rakety za světla filmových lamp vyměnily sestry Plíškovy i Barbora Strýcová.
Kamera, komparz, jedeme. To byla kolem sobotního poledne jedna z nejčastějších hlášek v pražském Buddha Baru. Nevyslechli si ji však zkušení herci, ale hvězdy jiného odvětví. Natáčení televizního spotu se totiž odehrálo v hlavních rolích s českými tenistkami.
„Točili jsme upoutávku na tenisový turnaj J&T Banka Prague Open, který se uskuteční od 1. do 6. května v tenisovém areálu TK Sparta Praha. Podařilo se nám dát dohromady největší české hvězdy, které se turnaje zúčastní. Točíme den před odjezdem českého fedcupového týmu do Ostravy. Byly tu sestry Plíškovy, Bára Strýcová,“ uvedl za Českou sportovní její marketingový ředitel Jiří Mazánek.
Karolína Plíšková, její sestra Kristýna a také Barbora Strýcová. To bylo herecké obsazení pro klip, který diváci České televize budou vídat na svých obrazovkách přibližně měsíc před začátkem květnového turnaje.
„Doufám, že mě holky podrží,“ řekla před začátkem tvorby nového klipu usměvavá Karolína Plíšková. Ta vzpomněla na svou hereckou zkušenost z minulosti. „Natáčeli jsme pro turnaj už vloni, a to mi úplně nešlo. Věřím, že to letos bude lepší. Nastudovaný scénář nemám, ale čekám, že mi Bára přesně vysvětlí, co mám dělat.“
Všechny české hráčky se před kamery České televize oblékly do slušivých rób, které zajistila firma Steilmann. „Děvčata měla na sobě to, co si dnes mladé ženy na sebe do baru berou. Rafinované společenské šaty, které zároveň něco odhalují a něco zatajují. Vybraly si z kolekce, kterou máme připravenou pro společenské události,“ uvedla za společnost její ředitelka Anna Motlíková.
Nebylo to letos poprvé, co se tenisový turnaj J&T Banka Prague Open rozhodli jeho pořadatelé prezentovat pomocí vtipné upoutávky.
„Rádi pokračujeme v konceptu, ve kterém jsme začali loni. Jsme rádi, že se nám podařilo zajistit tři světové hráčky najednou. Věřím, že se spot bude všem líbit a všichni budou překvapeni vtipnou,“ řekl za společnost J&T Banka, která je titulárním partnerem turnaje, její marketingový ředitel Petr Málek.
Jeho slova doplnil Jiří Mazánek. „Upoutávkou jsme chtěli originální formou pozvat diváky na pražský turnaj. Koncepce vtipných spotů se nám osvědčila již v minulosti. Minulý rok jsme je propagovali online na webu, letos jsme natáčeli ve spolupráci s Českou televizí, která vše zajišťuje produkčně. Spoty tak uvidí i diváci České televize, která bude turnaj vysílat.“
Samotný koncept si vzali na starost právě zástupci České televize a agentury Česká sportovní. „Turnaj je významný jak pro Českou televizi, tak i pro tenisový svět. Natáčení se na místě věnuje přibližně třicet lidí, kteří se snažili, aby se spot divákům líbil. Natáčíme na dvě filmové kamery, je tady i řada osvětlovačů a dvě auta plná světel. Máme tu patnáctičlenný kompars pro navození správné atmosféry večerního baru. Pomáhaly nám kostymérky, maskérky, které se snažily o to, aby holky vypadaly krásně, aby to mělo tu grácii, kterou to má mít,“ uvedla za Českou televizi Radomíra Králová, vedoucí produkce self promotion.